Waarom is jouw ontvangstruimte belangrijk? Alsook jouw receptionist?
Ook al is jouw bedrijf heel klein of is jouw kantoor thuis: de meest essentiële ruimte voor jouw bedrijf is de ruimte waar je jouw bezoekers ontmoet. Veel bedrijven en ondernemers vergeten dit nog steeds.
Zonde, want:
Het is de plaats waar je jouw toekomstige klanten en werknemers voor het eerst ontmoet: zij zullen zich dit moment blijven herinneren.
Het weerspiegelt waar jouw bedrijf voor staat en helpt een positief beeld van jouw merk (& jezelf) te versterken.
Het stelt bezoekers in staat om meer te leren over de achtergrond, waarden en cultuur van jouw bedrijf.
De gastvrije sfeer van jouw receptie heeft een positieve invloed op jouw medewerkers.
De glimlach en gastvrijheid van jouw receptionist (indien van toepassing) zijn de beste therapie .
Deze zijn slechts enkele redenen waarom jouw ontvangstruimte en receptionist ongetwijfeld jouw aandacht waard zijn.
Neem deze opportuniteit vast!
Liesbeth Vanderlinden
Latest Posts
Vergunningen en regels voor evenementen: wees voorbereid.
Plan je een event? Het is eenvoudig om een aantal cruciale vergunningen en verplichtingen te vergeten. Ze zijn echter nodig om dure verrassingen tijdens...
“Management assistant? Superheld van het bedrijf!”
Eind juni was ik aanwezig bij de boekpresentatie van Isabel De Wit in het Martin's Klooster Hotel in Leuven, georganiseerd door IMA Belgium - International...
“We hebben geen kandidaten voor onze management assistant functie” en “Jong afgestudeerden negeren management assistant rollen”.
"We hebben geen kandidaten voor onze management assistant functie" en "Jong afgestudeerden negeren management assistant rollen". Bezorgdheden die ik vaak...